Sunday, May 22, 2016

2016: Teruskan Berlari

Bismillah

Sudah lama juga saya tidak menekan papan kekunci untuk mengemaskini capaian ruangan blog ini. Seingat saya kolum terakhir yang saya berikan perkongsian adalah pada 2013, tepatnya 25 Mei.

Dr Muhaya selalu mengingatkan bahawa setiap perilaku kita adalah pada bagaimana kita memanfaatkan setiap deria yang Allah berikan pada kita. Ianya bergantung pada bahan apa yang kita baca, rancangan apa yang kita tonton, muzik atau rakaman apa yang kita dengar dan pastinya dengan siapa kita berkawan. Kumpulan aktiviti yang baik pasti akan membuahkan produktiviti yang memberi kebaikan semula kepada kita.

Maka, dalam ruangan ini nantilah saya akan cuba menulis semula.

Moga akan ada beberapa perkongsian lagi. Bukanlah berimpiankan untuk mengajar atau memberi kuliah, tapi cukuplah ianya menjadi catatan kebaikan buat peringatan pada diri saya sekarang dan buat masa akan datang.


Ahmad Fathi
22/5/2016
Meja PG

No comments: