Wednesday, August 12, 2009

GEMPAR DI UIA PJ!!!!

GEMPAR DI UIA PJ!!!!

Kawan aku: “ana risau la dengan apa yang berlaku kat uia sekarang ni”

Aku: dengan penuh gabranya “awat?? Ada apa.. masalah serius ka?”

Kawan aku: “tak la..tak kan nta tak tengok..dah jadi apa dekat sekeliling kita ni”

Aku: “uih…awat..awat?? bahaya ka? Ada apa?” "ish..kena tangani segera ni"

Kawan aku: “dak la…semua sister pakat pakai PURDAH?”

Aku dengan lurus bendulnya melihat la keadaan sister-sister dan membayangkan komuniti yang memakai purdah…

Aku: “ish, enta ni la…buat lawak la plak… pasai H1N1 ni ka? haha”

Kawan aku: “ya la…sejuk hati tengok semua pakai purdah…tapi pelik jugak. Pakai purdah tapi masih pakai T-Shirt ketat…(konpius2)”

Aku: “haha….nak buat macam mana, sampai seru dekat muka and mulut ja”

“tapi yang lagi bimbang bila sesetengah brother mula mengubah ciptaan Allah dengan meniru gaya sister dengan memakai purdah yang lebih kurang sama dengan yang enta maksudkan tu” (lagi bertambah koya la plak aku..haha)

Kawan aku: “herm….masalah ni MRC kena tangani dengan segera ni…(budget serius)”

Aku : “herm….”(haha)


Lawak of the week…

(tengah siapkan tutor)

No comments: