Monday, November 17, 2008

apa aku dah buat?




ALLAHUAKBAR..

hm..entah tak tahu nak tulis apa la pulak, minggu ni mcm2 berlaku.. best memang best... first yg best sebab dah subscribe untuk wireless..huhu.. setiap ketika on9(mana time nak study?!!).. he.. second best sebab sem ni bio kena pi interview doctor..!wawa... nie yang best nie... sebab suka sangat jumpa doctor..(nak temuduga sapa ea?).. yang ketiga best sebab lectures sem ni memang gempak2 n best2... bio=madam nazira, L/S= madam raja zarinna(i like her move!), reading=madam rafeedah, physic=madam adibah, and lastly math=madam sa'yah... huh.. memang best.. lagi best sebab semua subjek aku minat sangat!

hm..tapi memang mengejutkan sebab sem ni first class english utk LS madam dah suruh buat pre-presentation utk minggu depan... huhu.. YA ALLAH! apa yang aku nk present ni??? teringat pulak syafiq(bukan syafiq syarif k) time presentation utk level 5 dulu, dia ada cakap tentang presentation dia...apa yang dia buat dia kata tetap niat utk dakwah dan utk islam.. bayangkan ar.. bila orang yang hati nya sudah tertambat dengan ISLAM dan ikhlas utk islam maka semua nya niat utk mencari keredhaan ALLAH!! tapi apa aku buat??huhu..

hm...lagi satu.. alhamdulillah minggu depan akan diadakan RAFEST, so aku incharge bahagian exhibition.. n rasa mcm banyak gile kerja... ALLAH bantulah hamba mu utk membantu agama mu... harap ni la platform yang aku boleh jadikan sebagai 'kerja' aku...apa pun.. visi aku akan tetap menjadi vesi yang terancang utk program kali ni...

n last... hope fully aku tak ter miss program minggu depan... allahu'alam...

No comments: